Nu blir det skärpning på Göta!

Nu har jag varit på Swedgym och pratat med Joakim som är en utav ägarna där. En kille som vunnit luciapokalen och placerat sig på SM i byggning. Alltså en kille med mycket erfarenhet. Jag hade med mig min "matdagbok" och det räckte att han bläddrade i den i ett par sekunder så undrade han hur jag överlevt;)
Mitt kcal intag är på tok för lågt. Min kropp är så "rädd". Mycket av det han berättade visste jag redan men för mig gällde det att få en knuff i rätt riktning och det fick jag. Två timmar senare har jag inhandlat vitaminer, omega 3, linfrön och mycket mer. Det mesta som jag nu SKALL finns redan i vår kyl och frys men av någon anledning så är det inte jag som äter upp det. Men det skall det bli ändring på NU. I morgon när jag kommer till gymmet på morgonen så kommer mitt fullständiga kost och tränings schema ligga i receptionen och vänta på mig... LÄÄÄÄNGTAR!!!!

Kosten idag har varit ok enligt mig(men kanske inte riktigt enligt Jocke:)).

50 g gröt
30 g protein
100 g lättmjölk

gym, bröst/ triceps

30 g protein

thai buffe: kyckling och grönsaker

kesella drink:
250 g kesella
100 g jordgubbar
funlight
linfrön

Jo men det blev en heeelt ok dag för mig med tanke på att jag kanske ätit hälften vissa dagar och det tio dubbla andra dagar.

När jag hade mitt samtal passade Baby på att cykla och Nova snuttan lyfte lite skrot:)



Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0