Börjar blogga igen, men nu mest om träning och eventuella resultat:)

Ja nu känner jag att det är dax att sätta igång med bloggandet igen. Tänkte först och främst dela med mig av mina tankar kring min träning och allt som hör där till. Idag börjar min nya deff är det tänkt. Jag ska "få" hjälp med kostupplägget av en av killarna som öppnat det nya gymmet här i stan(Jocke) Jag har på känn att detta kommer att kunna bli bra om jag bara lyssnar och gör som jag blir tillsagd;) Tanken är att jag ska deffa ner mig, se mina kvaliter vs vad jag måste jobba mer med:) Förhoppningsvis är tanken att jag skall kunna komma att ställa upp i fitness i framtiden. Jag måste ha ett mål att sträva mot annars tröttnar jag snabbt.

DAGSFORMEN (NÄSTAN IAF)


Förutom en jäkla förkylning så känner jag mig stark. Nu i förmiddags körde jag bröst och triceps på Swedgym. Ett snabbt och intensivt pass men ändå körde jag tungt. För er som inte varit på Swedgym, bor i Borås och är intresserade av styrketräning MÅSTE besöka detta gym. I huvudsak är gymmet uppbyggt på friviktsmaskiner, meee lööööve och mentaliteten är styrka och träna hårt samtidigt som stämmningen är go och ödmjuk:)

Jag har fortfarande mitt medlemsskap kvar på Studio aktiv vilket jag skall ha ett tag till. Jag trivs även där. Det är där jag har mina vänner:)

Kosten än så länge idag:

50 g havre
100g lättmjölk
30 g protein

gym

30 g protein

Ha en go dag mina vänner så "hörs" vi i kväll:)

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0