Bästa byxan ever!!!

Har två par av dessa nu. Har man lite platt rumpa som jag har så trollar byxan snabbt fram lite kurvor. Sömmarna är sydda så att det framhäver benmusklerna EXTRA!!! I löööve:)


Nu sitter  jag och väntar på att kl ska slå 17.00 så jag kan åka till gymmet och få ordning på mitt kost schema, så spännande. Jag borde egentligen plugga men har verkligen INGEN lust. Men i morgon måste jag. Jag och Peter har precis varit nere på stan och käkat thai buffe,blev dock bara kyckling och kött för min del men gött va det. I morse ringde jag även läkarn och de lovade skriva ut dunder host medecin till mig innan dagen är slut. Så förhoppningsvis kommer jag att kunna sova lite mer i natt.

Till helgen ska Nova gå på sitt första barnkalas, mysigt! Skulle egentligen ha jobbat hela dagen på Lördag men nu blev det ändrat till Söndag så att jag kan gå med henne.

Idag har jag även varit med om något sååå roligt och spännande, sitter och väntar på besked. Mer kan jag inte säga men jag återkommer;)

Köss

Kommentarer
Postat av: Sandy

Ses på lördag!!! :-D

2010-09-29 @ 17:32:08
URL: http://dandy84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0