Trött på att vara sjuk...

Ja nu är jag såå trött på att vara sjuk. Har varit "sjuk" till och från i en hel månad nu. Det går bara runt runt runt. I Måndags stod jag inte ut vad gällde min ballong stora mage. Jag fick lämna jobbet och åka till akuten.
I nästan 10 timmar va jag där. De rensade mina tarmar från alla håll under natten men fortfarande kändes det inte helt 100.
Jag fick en tid till röntgen dagen efter (igår,onsdag) men det visade sig att allt fungerade som det skulle, att det funnits ett tarmvred som gjort att jag blivit förstopppad. Även Cocilianan (hostmed med morfin)har hjälpt till att sätta stopp men bilderna visade att tarmarna  va på väg att återställa sig. Det kan dock ta tid.

INGET JAG REKOMENDERAR OM DU HAR PROBLEM MED TARMARNA:/ men många gillar den för att man nanar så gött när man tagit den;)
 
De rådde mig att träna och hålla igång mycket så tarmarna får jobba, kul om man varit frisk i övrigt! Jag har kvar min hosta, ont i örat, svårt att andas osv så idag fick jag besöka farbror doktorn igen. Det blev pencilin för öroninflamation, hostmedecin UTAN morfin;) kortison spray, ja gud vet allt.

Nu har jag i alla fall BESTÄMT mig för att vila från träning och diet HELA helgen, vila och bli frisk!

Köss

Kommentarer
Postat av: Annie

Gumman då!!! tänker på dig, hoppas du tillfrisknar fort. Alldeles rätt att skippa träningen, vila i en vecka minst så du får bort den bakterien, och är magen så ska du verkligen inte dieta mm. Du hämtar dig fort ska du se. Hoppas vi ses snart. Kramar fr oss

2010-10-08 @ 12:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0