Stress stress stress....

Gick upp och tog mina omega3 kappslar och mitt kaffe i vanlig ordning sen bar det av till gymmet för cardio. Även idag blev det 50 minuter var av 30 på cykel och 20 på gångbandet, svettigt och gött.
Direkt efter det blev det hem och slänga i mig min gröt och mitt protein för att sedan skynda mig till skolan. Vi hade ett litt.sem idag på två böcker men vi delade upp det smidigt i gruppen och lyckades bli klara relativt kvickt.
Hem igen,ladda med protein och vidare till gymmet för ett rygg pass....DAMN, vilket rygg pass! Nu sitter jag här helt slut i kroppen och ska va på jobbet om en timma...ORKA ORKA ORKA!!!

LADDAR!!!!


Breda latsdrag

 
Bra sissta övning


Blev även t-bar och en annan ryggövning. Kan nog likna den övningen med stångrodd fast sittandes. En kanon maskin med fria vikter till,me like a lot:)

Nu blir det lite krubb i form av kyckling och en potät sen blir det jobb till 22.00. Ha en go dag gott folk.

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0