smygtränade...

Ja jag kunde inte låte bli att följa med Peter till gymmet och dra lite i vikterna igår. Jag körde absolut inte tungt på någon övning utan körde bara igenom överkroppen lite lätt och satt på cykeln i 20 minuter. Kände mig dock ganska pigg i kroppen och blev inte sämre effter,bra tecken. Så denna söndagen skulle bli min sista "sjuka" dag så vi passade på att köpa hem lite chips och goer mat. I lööööve goer mat:)

Lyckan är totaaaal;)


Det var jobbigare idag kan jag medela,socker bakis och kolhydrats bakis är bara förnamnet. Det jobbigaste av allt när man haft uppehåll i sin deff och inte bara laddat med kollisar utan fyllt på med onödigt socker är att man får sånt abstines efter socker i flera dagar... sjukt jobbigt. Men har jag bestämt mig så har jag.

Blev ett hyfsat bra benpass på gymmet nu i eftermiddag och även lite cardio. Det som är tråkigast med gymmet är att det inte är något folk och det medför att man inte blir lika taggad att köra. Jag har fortfarande kvar mitt medlemskap på Studio aktiv så i veckan ska jag ner och köra lite där har jag tänkt. Saknar alla "träningskompisar" och snick snacket efter och innan passen. jag är inte mycket för att snacka med folk när jag tränar för då är jag så fokuserad på det jag gör men efter och innan är det alltid kul att prata lite skit:)

Dagens intag:


1 dl gröt,30 g protein, 100 g lättmjölk+ viatminer,omega3 och antioxidanter.

200 g kycklingfille, 100g potatis

Benträning+ 30 min cardio

30g protein, 1/2 dl malto

2 knäckebröd,150g kycklingfille

250g kvarg,jordgubbar,fun light

En bra dag trots socker sug och ännu BÄTTTRE blir det i morgon;)

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0