Fredag!

Älskar fredagar!

Igår runt 17.30 tiden bestämde jag mig för att det skulle bli ett rygg pass. Jag hade velat fram och till baka under hela dagen på grund av lite hoste och en VÄLDIGT svullen och ömmande mage. Väl på gymmet så gick passet sådär. Körde 4 set chins, 4 set t-bar, 3 set smala sittande rodd och tre set hantelrodd. Körde inte överdrivet tungt men åtminstånde så att det känns idag. Avslutade passet med 20 min cyckel. Rygg är verkligen något som jag måste jobba hårdare med men det har tyvärr intre prioriterats. Börjar dock känna att jag hittat ganska rätt övningar för mig nu så det börjar bli roligare. T-baren är en favorit övning för rygg enligt mig. Särskillt när grejerna är så bra som den jag körde med igår. Om jag inte minns fel så har killarna själva tillverkat den som de har på Swedgym! Grymt bra skit:)



När jag kom hem så var min mage stehård och jag skojar inte, den såg ut som om jag va i 5e månaden. Jag anntar att det har att göra med ökad bättre kost och överdosering av hostmedecin?!

Kvällen blev lugn. Svärmor va här och vi kikade på Idol.

I morse vaknade jag med illamående och huvudvärk. Har hostat hela jävla natten och där med överdoserat endel med hostmedecinen vilket relaterade till en form av bakfylla. Men skam den som ger sig! Jag hade bestämt träff med Anna-liza och hennes man Richard för en morgon promenix så det va bara att bita ihop. Omega och kaffe sen piggnade jag faktiskt till. Det blev ca 50 minuter rask takt runt kransmossen. Skönt att gå i skogen. Blev en mycket trevlig promenad med mycket kost och tränings tjööt,me lajk a lot:)

I eftermiddag är det tänkt att ja ska köra ett benpass men mår fortfarande lite illa efter all host medicin. Vi får hoppas att det försvinner:) Ikväll ska vi lyxa till det här hemma med lax och pressad potatis,lääängtar!

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0