en fullspäckad Lördag!

Godmorgon!
 
ja, Lördagen gick i ett. Vaknade till en början inte jätte pigg då jag legat på soffan mesta delen av natten för att inte väcka Peter med min hosta. men skam den som ger sig, 2 omega3 kappslar och en kopp kaffe och iväg till gymmet. Cycklade i 25 minuter och gick på bandet i 20. Svetten fullkommligt droppade av mig, mitt hår gick att vrida ur som en disktrasa effter passet. Det gillas skarpt.




Hemma igen blev det frukost i form av 1dl havregry(dv.sänkt mängd med 1 dl)30 g protein och 100 g lättmjölk. Smakade smasken när man tränat hårt. Det blev dock ingen gym träning för mig då energi nivån är låg på grund av olika anledningar. Istället begav jag och lillskruttan oss ut en sväng. Vi åkte bland annat till Knalleland och inhandlade diverse presenter, bland annat till Novas två kompisar Engla och Wilma som skulle ha barnkalas på Lekborgen denna Lördag. Nova tyckte det va spännande, första riktiga barnkalaset...ja i kan ju själva tänka er?!

Födelsedags barnen!




Direkt utan att passera GÅ bar det sedan av till Damsvedjan och Familjen Ahlkvist för en mys kväll. Innan hade frun i familjen sagt att vi skulle äta något lätt ihop när vi kom. JO TACK!!! När vi kom in låg värsta hummern på bordet och det "bara" till förätt:) Huvudrätten blev också hur lyxig som hellst (naturligtvis glömde jag fota detta:(), det serverades pepparbiff, "egna" små potatisgratänger och om jag inte mins fel?! konjaksås, DAMN gott detta va då:) Efterätten tog jag iaf kort på och det smakade PRECIS lika gott som det ser ut:



Gå på middag hos två kockar är både en fördel och en nackdel. Fördelen är naturligtvis den goda mat som serveras men nackdelen blir genast prestations ångest då man gärna vill bjuda igen men vet att man aldrig kan uppnå samma höga standard. Det blev hur som hellst en super trevlig kväll. Jag kunde som ni kanske förstår inte följa min diet till punkt och pricka. Men nu är det en ny dag och jag är på väg till gymmet för ett cardio pass. Resten av dagen kommer att gå till att plugga och i eftermiddag skall jag köra axlar och triceps. Ha en go dag.

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0