Ben avklarat,nu fredag på riktigt!

Åkte ner till gymmet runt 15 i eftermiddag. Va inte jätte taggad på att köra då jag fortfarande har så ont i magen. Den är verkligen stenhård och jätte svullen. Har provat allt nu men inget hjälper?! laxerande droppar,pullver,plommon,linfrön, ja tom lavemang men icke sa nicke! käns som att jag har en stenhård ailien i tarmen:/ ja ja nån gång kommer det väl ut;) benpasset gick dock hyfsat bra ändå. Körde en inte så tungt idag heller men koncentrerade mig på kontakt och utförande. Efter passet blev det 20 min cyckel.





Nu är det äntligen fredags kväll och det dofftar ljuvligt ifrån köket. Lax och pressad potatis gör min man i ordning just nu. Kommer att smaka smaskens.

Ha en go fredags kväll.

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0