Att ha is i magennn

Ja det är ett utryck som jag har väldigt svårt med:) Så fort som man börjar att känna sig liiiite bättre så kommer tankarna om att man skall gå till gymmet men denna gången har jag verkligen bestämt mig för att tänka lite längre än vad näsan räcker. Jag ska vila veckan ut, punkt slut.
 
Ok, men vad är då vila? Vila från gymmet?,ja. Vila från grymt svettig cardio?ja. Men en lagom rask promenad så att man får upp lite puls? Tyckte att det va ok idag:)JAG HAR SÅ JÄVLA SVÅÅÅÅRT FÖR AT BARA SITTA STILLA, VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG???
En av anledningarna till att jag ville ut och traska va att jag va tvungen att prova mina nya Reebok easy tone. Skön sko men mycket överskattad enligt mig.





Jag har iaf vilat från onsdags eftermiddag tills idag, lördag morgon. För er låter det kanske sjukt lite men för mig är det som två veckor(mentalt).

Igår va det Fredag och vi lyxade till det med pizza och mys framför idol. Julia sov hos sin "kusin" men Anton och Nova satt med oss nästan hela Idol, så mysigt. Kan även tillägga att det blev endel chips och godis också. Idag är en ny dag och bättre mat. Jag skall inte gå på min deff igen innan min pencelin kur är över, vilket blir på torsdag. Men tills dess så skall jag äta enligt mitt deff schema men lägga på lite extra kollisar vid två måltider. Tror det kommer att bli bra det här.

Nu skall hala latjolajban familjen åka till Annelundsparken(en renoverad jätte fin och stor lekplats med grill plats)och möta upp Familjen Ahlkvist. Ser ut att bli en fin dag med mycket sol.

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0