Nu är jag tillbaka...

Ja nu va det bra längesedan jag bloggade. Har varken haft tid eller lust faktiskt. Kände att jag inte hade så mycket att skriva om.
Mycket har hänt sedan sist.
Jag har bla varit i Barcelona i en vecka och hälsat på min älskade lillebror. Helt själv.
Det blev många långa promenader och massa shopping och vila.
Jag hade en underbar vecka men de sista dagarna måste jag erkänna va jobbiga. Saknaden efter familjen blev väldigt stor.

Uppdaterar med lite bilder iaf...

"Mitt" lilla rum


Frukosten varje dag...


På shopping tur...


Lillebror...


Paella...


Jag och Xavi


Jag och Sara lite halv knepiga...


Jag, Xavi och Sofia...


Paradiset...


Barcelona...


Catwalk på H&M i Barcelona:)


Hemgång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0