I morgon smäller det...

Ja,jösses vad nervös jag börjar att bli nu. I morgon är den stora dagen för operation här.
Jag är inte orolig för själva operationen utan för smärtan efteråt. Men det är väl så att vill man vara fin så får man lida pin,eller?
I går hade vi en super mysig Söndag.
Jag gick en lång morgonpromenad alldeles ensam innan frukost, så skönt
Sen åkte vi till Sjöbo för att fortsätta att bygga på Projekt: "Träkoja".





Vi grillade egengjorda hamburgare till lunch innan vi åkte tillbaka hem och la minstingen i familjen för att sova.
På eftermiddagen va jag på gymmet och och körde(tro det eller ej) ett Dance pass, det va så sjukt roligt. Inte alls lika svårt som när jag sist provade.

På kvällen va det sedan dax att köra de "stora" barnen till deras Pappa, lika jobbigt varje gång.

Ska se om jag får mod till mig att lägga ut före och efter bilder senare efter operationen.

Cissi!
Jag har inte riktigt bestämt mig vad gäller plugg eller jobba. Jag har inte jätte länge kvar att läsa men det finns ju inga jobb inom lärar yrket här i Borås. Kanske att jag skall validera mig i min underskötersa utbildn och sedan söka mig till förlossningen eller Neo på lassarettet.

Anna!
Ja precis, Lorensbergsgården. Men då dock på småbarns avdelningen.
Jag har varit hemma med Nova sedan i okt 07, så lite mer än 1,5 år.
Kul om du hör av dig mer gällande din kommande viktnedgång. Lycka till!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till nu i morgon!

allt kommer gå så bra. Ja klart jag ska berätta hur min viktnegång går:)

kram!!

2009-05-11 @ 22:02:44
URL: http://stoltmammaa.blogspot.com
Postat av: Tess

Hoppas få träffa ditt nya jag framöver......

Kramar T o L

2009-05-12 @ 12:47:56
Postat av: Tessan

Hej på dig hurtis,

Var ska du opereras? Jag kanske läst lite dåligt och missat... Nu blev jag hur som helst väldigt nyfiken :)

Hoppas det gått bra!



Pusse

2009-05-13 @ 20:06:44
Postat av: Jenco ♥

Im in!

Missat att du tagit bort lösen, men det är ett tag sedan jag var inne och läste hos dig!

Hoppas att du mår bättre, tänker på dig!

2009-05-16 @ 19:53:30
Postat av: Mia & Kungen

Hoppas att allt gått bra med operationen, har tänkt på dig i massor och hoppas att allt gått bra så att du blir riktigt nöjd! Du som kämpat så duktigt med din kropp förtjänar verkligen att operationen blir super bra! Hoppas att du vågar lägga ut bilder för jag är jätte nyfiken! Kraaaaaaamizzzar

2009-05-26 @ 22:14:54
URL: http://mastmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0