Helg...

Ja nu är det inte många timmar kvar tills det är helg igen. Veckorna går så rasandes fort.
Igår vid lunch tid kom mina stora barn hit, som jag har längtat. Men nu är de äntligen här.
Igår morse tog jag och Nova en promenad innan frukost. Va dock väldigt tråkigt väder. Gick mest ut för att leta efter Novas bort tappade nya Nike doja som hon i förrgår i ilska sparkad av sig någonstans mellan Kristineberg och vårat hem. Hittade dock inte skon. Får nog gå samma runda en gång till i morgon eller i eftermiddag.

Barnen kom vid lunch tid. Eftermiddagen blev mysig med lek och bus.
Anton följde med mig till gymmet när jag körde Body combat. Va verkligen helt slut efter passet så soffan blev min vän för kvällen.
I morse tog jag och barnen oss ner till stan och biblioteket. Vi hade tänkt att gå på såbgstund men när vi anlänt så visade det sig inte vara fler sångstunder denna terminen, så typiskt. Vi stannade trots det kvar på biblioteket en stund och läste lite böcker innan vi gick vidare för en fika på "Tant grön".

Nu sover mitt minsta barn och de äldre sitter och pysslar.

I efterma middag när Baby kommer hem ska jag ta mig till Energikällan och köra ett armpass och lite kondition.
Kvällen skall jag avnjuta med min underbara familj. God mat i form av feta ost fylld fläskfille och hasselbackspotatis, mumma.

MIna älskade barn! Mamma älskar er så otroligt mycket, ni gör mitt liv värt att leva.




Kram och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

har läst din blogg några gånger nu, och jag måste säga att jag e impad!

riktigt duktig e du som gått ner så mkt..

Jag är precis i den sittsen som du var när du startade,ja vill oxå ha den motivationen som du har.Jag tränar 3 gånger i veckan motion & styrka, men felet som jag gör är väl att jag äter helt fel..:( såå synd vill ha tillbaka min kropp som jag hade 04..

så tänkte höra om du vill dela med dejj av några knep som funkar??

Du är verkligen jätte fin! och lycka till med operationen!!



kram Anna

2009-05-09 @ 07:57:40
URL: http://stoltmammaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0