Vart tog denna Måndag vägen?

Ja det käns som att jag vaknade och gick och la mig...Fast egentligen så gick "akiviteterna" i ett.
Jag och Nova började dagen med att gå en långpromenad som vi avslutatde vid Ramnasjön hos ankorna,lyckan va total hos Nova.
Väl hemma igen så va det,disk,ploch och damsugning. Nova sov inte middag så länge idag. Baby va hemma idag också så vi bestämde oss för att åka ner till stan,gick och strosade lite innan det var dax för mig att gå till vårdcentralen,där allt gick kanon.

Direkt därifrån for vi iväg till mamma/mormor/svärmor för middag,det blev spagetti och köttfärsås...smakade mumma.

På kvällen tog jag mig ner till gymmet för kvällens Bodycombat pass,så j*vla kul och sååå jobbigt.
Avnjöt sedan kvällen i soffan tillsammans med en kesella och Baby
Nu ska jag till öpnnaförskolan med Nova...hoppas att ni får en bra dag.

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0