Vår när man vaknar och vinter när man somnar???

Ja i morse va det verkligen strålande sol,dock lite kallt.
Jag och Nova gick en långpromenad,va bla och skrämmde de stackars ankorna vid Ramnasjön.

Väl hemma igen va det bara att duscha och svira om. Åkte till Gislaved vid lunchtid och hämtade mina älskade barn. Känner mig komplett nu,länge sedan som jag mådde så bra som jag faktiskt gör just nu i skrivandets stund.
Mycket tack vare att  min familj finns under samma tak, att resterande av  min familj hela tiden finns för oss och att jag har så underbara vännen omkring mig som verkligen bryr sig om en.

Det är när man har det jobbigt som man verkligen ser vilka som är ens riktiga vänner. När man verkligen behöver en tröstande kram eller en förstående blick så finns de där.

"Tack mina vänner,tycker om er så otroligt mycket."



Så i eftermiddag har det blivit mycket lek,stoj och bus. Julia kände sig lite kraslig så hon valde att vara hemma med sin lillasyster och bonus pappa när jag och Anton begav oss till gymmet. Anton va i lekrummet medan jag körde ett Body combat pass. När vi kom hem hade resten av familjen "slocknat". Nova i sin säng,Julia i sin och Baby på soffan.

När jag tittade ut i fönstret i morse så var det sol och när jag snart lägger huvudet på kudden och tittar ut genom föstret så är marken,träden,bilarna, ja allt är täckt av snö...Grrrr och morrrr.

Natti natti

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0