Torsdag!

Mina stora älsade barn kommer denna Torsdag. Gud vad jag har längtat.
Innan jag åkte och hämtade dem så åkte jag och Nova till Knalleland för e shopping runda. Blev mycket handlat.

En ny vår jacka,skinn.
Nya jeans
Vårskor. Björn Borgs nya. Lite Converse stuk på dem.
Nya skor till Nova. Små söta Adidas pjucks.
Lite toppar på Gina.
Nya tränings byxor.
Ett tränings linne,Nike.
Underkäder

Vid lunch åkte jag och min lilla mamma till Gislaved och hämtade Julia och Anton. Gud vad skönt att ha dem här.
På eftermiddagen blev det lek på lekplattsen med alla barnen.

Blev tvungen att avboka passet på gymmet på kvällen. Mitt ben sa ifrån för mycket. Grrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0