Tisdag!

I morse tog jag och Nova en promenad till öppnaförskolan på Kristineberg. Baby va ledig idag så när han uträttat de ärenden som han skulle på morgonen så kom han också dit. Det var uppskattat ifrån både hans och Noas sida.
Vid lunch var vi hemma igen och Peter hade ringt sin mamma för att hon skulle passa Nova och vi skulle få egentid.

Egentiden blev en resa till Ulricehamn och deras skjutbana. Ja jösses! Jag har skjutit med en älgstuttsare. Prickade nästan varenda skott jag sköt. Trodde aldrig att det skulle vara ett sådant tryck i den där "mackapären" som det va. Blev faktiskt lite rädd. Det var dock roligare än vad jag tänkt mig fast kanske inte så roligt så att jag vill göra om det i morgon;-)

När vi skjutit klart så åkte vi in till Ulricehamns centrum och åt lunch på stans Thai restaurang. Gött som bara den.

Nu sitter vi och bara slappar i soffan och jag försöker att samla lite ny energi till kvällens Body step pass.

Nu är det inte lång tid kvar tills jag åker till älskade lillebror i Bracelona. Igår hade de haft 21 grader varmt och sol. Jag behöver verkligen det nu känner jag. Har verkligen förfallit så den sista tiden men igår bestämde jag mig för att göra något åt saken istället för att bara gå och gnälla, så idag har jag beställt klipp tid och ansiktsbehandling med färgning av ögonbryn och fransar. Skall även ta tag i att börja sola lite också. Fasen att man bara kan tillåta sig själv att förfalla så som jag gjort. Borde vara böter på sådant här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0