Onsdag!

Det blev en "tidig" morgonpromenad denna morgonen. Nova brukar vakna vid 08.00 men inte denna morgon,0630 slog den lilla hönan upp sina små blå ögon.
Vi gick runt stallet,Damsvedjan och Kristineberg. Innan vi gick hem så gick vi in på Ica Maxi för att fylla på i kyl,frys och skafferi här hemma.

Gjorde storkok på chili con carne medan lillskruttan sov middag och Svärmor skulle komma för att passa henne.
Jag va på ett läkarbesök och sedan bar det av direkt till gymmet. Sa upp mitt medlemskap. Har dock två månaders uppsägningstid så jag har ett tag kvar att träna där. Trodde det skulle kännas jobbigt men det kändes förvånandsvärt bra.

Det va ju Onsdag och som ni vet vid det här laget så är det den bästa dagen för min del att träna. Step/styrka med enligt mig Borås bästa instruktör.

Väl hemma igen så blev det kvällsmat med lilla familjen och resten av kvällen tillbringade vi framför tvn.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0