Onsdag och våffel dagen!

Det blev en långpromenad på morgonen.
När jag kom hem så började jag att få ont i mitt ben igen. Att det aldrig skall gå över. Vila kanske är den bästa medicinen??

Vid 9.30 kom lilla svärmor åter igen hit. Hon passade Nova medan jag besökte läkarn.
Efter besöket så gick jag till polis stationen och gjorde nytt pass. Jag skall ju snart åka till min älskade lillebror i Barcelona. Jippii. Det skall verkligen bli jätte skönt.

Senare på eftermiddagen åkte jag till gymmet för veckans step/styrka pass. Benet sa ifrån ganska snabbt så jag fick väl inte ut 100% av passet.

På kvällen tittade vi på "Austrailia". En väldigt bra film. Den kan jag rekomendera starkt.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0