Nu är jag tillbaka...

Ja nu är jag tillbaka med nya krafter för att blogga...
Livet som alla vet går upp och ner och när det går ner så är bästa medecinen att ta tag i problemet och inte fly det.
Av tidigare erfarenheter så vet jag att fly och inte våga be om hjälp är det värsta man kan göra.
Nu är jag på "benen" igen och ser bara att allt kan bli bättre. Jag har valt att inte gå in på detaljer men vill till er som vet och blivit drabbade bara säga förlåt.

Min familj är en underbar familj och jag skall skatta mig lycklig över att ha dem, även endel av mina vänner är också helt underbara,kramar till er. I sådana här lägen märker man vilka som är ens riktiga vänner, även att kärleken övervinner allt. Tack ni underbara.

Så till vardagen igen...
Igår va jag och Nova ute på en långpromenad på morgonen. Vi var bla och matade ankorna vid Ramnasjön,jösses vad roligt hon tycker att det är. Vi gick rundan runt Knalleland och stan. Vi stannade till på Ica Maxi och handlade lite inför kvällen.

Hela dagen gick jag som på nålar och väntade på att Baby skulle ringa ifrån Jönköping och tala om ifall han klarat de prov han gjort där i 4 dagar.
Inte fören vid 16.00 ringde han. Han hade klarat det största provet(hade han misslyckats på det så hade han fått göra 850 timmar till som lärling) guuud vilken lättnad. Teori provet hade han dock blivit underkänd i men det skall han kunna göra om när som hellst. Så nu får jag väl sätta mig ner och lära mig lite VVS jag också för att hjälpa honom så mycket som möjligt.
Han var jätte glad när han ringde och ville fira att han klarat det svåraste. Jag satte Nova i vagnen igen och gick till Systembolaget där jag köpte lite av varje.

Det blev Babys favorit till kvällsmat,plankstek. Vi små tittade lite på Lets Dance innan vi satte på filmen "Patrik 1,5" En riktigt rolig film faktiskt.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0