Lördag!

Peter jobbade till eftermiddagen denna Lördag så jag fick "roa" mig på egen hand. Det blev träning för hela slanten.
Jag och Nova började dagen med en lång och svettig morgonpromenad. Väl hemma igen så mötte vi upp svärmor/farmor i trapphuset. Hon "tog snällt över" min lilla skatt för ett par timmar och jag åkte ner på gymmet och körde ett Body pump pass. Gud vad det va längesedan. Har fått för mig att jag tyckt det va så tråkigt med just Body pump, vad jag fåt det ifrån vet jag inte för det va verkligen super kul.

När Peter kommit hem ifrån jobb och Nova sovit sin middag så lastade vi in oss i bilen och körde ut till Bredared och hälsade på i stallet där jag hade min lilla häst. Novas ögon bara lös.
Hon va alldeles till sig av alla djur. Hästar,katter,hundar och får. Nästan så att jag skulle vilja skaffa häst igen för barnens skull. Det är ju bara det att det tar sån j*vla tid och det kostar ju så mycket pengar.

Jag och den gammle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0