Fredag!

Åååå vad det är härligt att ha de "små" liven här. Inte tala om hur mycket Nova älskar sina syskon. Hon följer dem precis hela tiden.
På morgonen denna Fredags så var de stora barnen med mig på gymmet ocg lilla Svärmor passade lillskruttan.
Baby kom hem tidigt ifrån svettsningen idag så det va mysigt.

Em gick till att spela spel och leka.
Vid 16.30 gick jag och fröken Grundrström en långpromenad innan det var dax för oss i familjen Smedberg/Sanell/Johanssson att åka till barnens "kusin" Emilia på 8 års kalas.


"Grattis Emila på din födelsedag,massa kramar till dig!"


Jag glömde dock kameran denna kväll men Baby tog ett par med sin mobil...På mig och Nova och INTE på födelsedags barnet... hmmmm.

PÅ KALAS...


PÅ VÄG HEM...





Kommentarer
Postat av: Nina

Hej



Det låter supertrevligt, vi kan ta en promenad upp till stadsparken. Vore jätte kul att träffas



Hör av dig i veckan

Kram

2009-03-02 @ 10:59:14
URL: http://elsklingarna.blogg.se/
Postat av: Mia E

Kram kram

2009-03-03 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0