Fredag!

Svärmor kom på förmiddagen för att passa vår minsta skatt medan Julia och Anton följde med mig till gymmet. Har inte styrketränat på hela veckan så nu va det dax. Körde igenom överkroppen och stod på Crosstrainern i 20 min. Det va skönt. Efter träningen så åkte vi och handlade lite inför kvällens Fredags mys.
Så himmla trist väder denna dag så jag kände inte alls för att ta mig för någonting.

På eftermiddagen fick jag ändå ta mig i kragen. Barnen började att "klättra på väggarna" så vi gick ut i regn och slask.
Gick till Ramnaparken och matade ankorna lite och va en stund på lekplattsen. Dröjde dock inte länge innan vi va genom våta allesammans.
Blev till att gå hem och äta kanelbullar med varm choklad.









På kvällen blev det mat i form av fetaost fylld nötfärs rulle med pressad potatis,brocoli och grönpepparsås. Smarrigt värre. Det blev sedan mys med hela familjen framför Lets dance med 1 kg smågodis.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0