En underbar dag...

Ja idag har det varit en underbardag,inte mer ovanlig än andra dagar egentligen men allt käns bara så bra.
I morse tog jag och Nova en långpromenad runt stallet och Damsvedjan innan vi landade lagom svettiga på öppna förskolan på Kristineberg. Nova var lika glad som vanligt.Sångstunden är bland det bästa hon vet,hon blir så stolt när hon kan rörelserna till alla sångerna. Det fullkomligt lyser om henne.

När vi kom hem vid lunchtid så va Baby hemma. Jag hoppade snabbt in i duschen och vi packade in oss i bilen. Eftermiddagen tillbringade vi i Göteborg. Det var VÅR där.
Det blev en underbar eftermiddag med Thai lunch och lite shopping.Jag njöt till fullo av att ha min älskade man och min ena dotter vid min sida.
På Torsdag kommer min två andra små älsklingar hit och då blir jag komplett. Saknar dem så nu.

Ikväll blev det ett Bodystep pass på gymet. Kul och svettigt.
I dag har jag bestämt mig för att säga upp mitt kort på gymet. Har ingen motivation till det gymet längre. Har dock två månaders uppsägningstid och under den tiden så kommer jag köra så att det ryker,lagom till sommaren...

Under sommaren blir det ju ändå inte så mycket träning och då hinner jag fundera på vart jag skall träna någon stanns istället.

Nu har jag och Baby slötittat på filmen: "Rallybrudar", det är verkligen inte en film som jag kan rekomendera. Lilla mamma eller Svärmor skulle skulle nog dock gilla den.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej ulle :) När jag åkte till dagite med wilma i tisdag står det med tor lapp studiedag.Hade misat totalt.Pinsamt.Men det blev träning för mig,knnde att det behövdes här.Får ta och ses en annan dag på öpppni.vart trnar du nu o varför vill du inte vara kvar där? Kramar.

2009-03-11 @ 12:02:14
URL: http://idakettil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0