Trist dag!

Det har ta mig f*n regnet precis hela dagen.
Idag har vi inte gjort många knop.
Lilla mamma kom hit vid lunch tid och åt färskpotatis och kycklingfile med oss.
När Baby kom hem så bar det av till gymet,dagens höjdpunkt. Körde cardio i form av crosstrainer i 20 minuter sen blev det ett tungt benpass, avslutade passet med att köra lite biceps. Träningen gick kanon bra.

Jag kommer ifortsättningen att skriva mestadels om min träning,mycket för att sporra mig själv och även för att kunna gå tillbaka och se hur jag tränat. På så vis se ev resultat. Jag har bestämt mig för att köra stenhård styrka nu i ett år frammåt för att se vad jag kan åstakomma på denna tiden med min kropp. Kommer att köra 2-3 pass cardio utöver styrkan. Jag är väldigt taggad nu. Baby har bytt gym till SA så nu kan vi köra ihop,förhoppningsvis till min fördel:)

I morgon skall vi åka till Alingsås och kolla lite Bodybuildning,en amatör tävling för killar och tjejer som aldrig tävlat förr. Skall bli kul. Man blir förhoppningsvis ännu mer taggad att köra hårt.

Nu vankas det tacos och film.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Jenco ♥

Lycka till kära du!

Du är duktig som kör på!

Trevlig helg!

2009-06-12 @ 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0