Tävling!

Ja igår va jag och Baby i Alingsås och kollade in tjejerna och killarna som tävlade i Body fitness och Body buildning för första gången. Innan vi åkte iväg så hann vi med en morgonpromenad med Nova i vagnen,sen kom svärmor och tog hand om lillskruttan medan vi va borta.
Många va faktiskt väldigt duktiga för att vara förstagångs tävlare. Några ifrån Borås lyckades också även att ta medalj,Grattis.
Man blir väldigt peppad till att träna när man varit och kollat på sånt här.
Kvällen avnjöt vi i soffan framför tvn med thai mat,så himmelskt gott.

Även denna morgon tog vi en morgonpromenad men utan Nova. Svärmor kom med en present (en dockvagn) till Nova så då passade vi på att gå en runda ensama. Jag älskae verkligen morgonpromenader,särkilt med Baby som sällsakap.
Under dagen idag har jag hunnit med massor här hemma. Diskat,tvättat,bytt sängkläder,städat av golven och rensat ur mina garderober. Fem stora papperspåsar med kläder körde jag iväg till UFF.
I eftermiddags körde vi upp Nova till Mormor/mamma för att sedan åka vidare till gymet. Tanken va att köra bröst ich biceps men jag klarar inte köra bröst ännu så medan Baby körde bröst så stod jag på crosstrainern i 30 min sen körde vi biceps ihop,jösses! jag kan inte röra mina små armar nu. Det gick super bra att köra idag.

Efter ett hårt träningspass åkte vi tillbaka till mormor/mamma där det serverades jordgubbar,smarrigt värre.

Nu har vi precis lagt våran lilla höna för natten och skall strax avnjuta lite chivbavchici(ingen aning om hur det stavas,men gott ska det bli).

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Michelle

Shallojsan !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0