Operationen avklarad!

Ja nu har jag gjort mina efterlängtade operationer.
Tisdagen den 12e Maj vaknade jag 05.00 för att göra den sista skrubben i duschen.
Baby och Nova körde mig sedan till Göteborg till Art clinc. Jag blev ganska snabbt visad till mitt rum där jag fick byta om till morgonrock. Min läkare Pär Windh kom ganska snart för att "rita" lite på min kropp och fotografera den. Ytterligare en läkare (Peter Zetterström) gjorde entre och talade om att han skule vara med under operationen iom att jag skulle göra både buk och bröst plastik. Jag kände mig mycket lugn i deras händer.
Min narkosläkare kom och jag fick en nål  handen och lägga mig på en brits.
Jag vaknade igen vid 14.00 med en smärta som jag inte kan beskriva i ord. Brösten kände jag inte av någonting men magen värkte något fruktanvärt. Resten av dagen och kvällen så fick jag morfin varannan timma. Jag sov mig igenom största delen av dagen.
Gick upp ur sängen första gången runt 21.00 på kvällen, gick då som en liten gumma med helt krökt rygg. Smärtan va enorm.
Baby och Nova kom och hämtade mig dagen efter. Jag sov mig igenom de tre första dygnen. Jag trodde aldrig att jag skulle bli normal igen.
Nu har fyra veckor gått och jag mår jätte bra. Det stramar fortfarande endel i magen men jag blir hela tiden bättre och bättre. Slutresultatet är svårt att bedömma i nuläget pga att jag fortfarande är väldigt svullen. Det jag vet med säkerhet är att jag har förändrat min kropp markant..



Kommentarer
Postat av: SAndy

Starkt av dig lägga ut bilder tycker jag!! Ser superfint ut!! Brösten blev jättefina!! :)

2009-06-12 @ 10:40:07
URL: http://dandy84.blogspot.com
Postat av: Anna

Säger precis som Sady stark av dejj att lägga ut bilder!!

Blev ju ett jätte bra resulat,usch.. det med smärtan skrämmer mig.. För jag vet ju att jag oxxå måste göra samma operationer, när jag gått ner..Men det kan de vara värt!

Du e så duktigt som klarat detta! Alla kilon å så..Du ska vara stolt över dig själv!!

2009-06-12 @ 11:17:50
URL: http://stoltmammaa.blogspot.com
Postat av: Tessan

Cooling! Du är assnygg!

Vad fin magen är!! OCH brösten :)



Puss och kram

2009-06-12 @ 13:01:27
Postat av: Ida

Hej gumman :)

Jätte bra blev det,det är verkligen värt lidandet efter åt med smärtan.

Starkt att du våga visa före o efter bild verkligen*

Hade bra så ses vi snart igen .kramar.

2009-06-12 @ 16:45:03
URL: http://idakettil.blogspot.com
Postat av: Nina & Milton

Ser superfint ut Ulle, kommer bli ännu finare när kroppen återhämtat sig helt. Kul att du la ut bilderna så att man fick se vilket fint resultat det blev.

Ha en trevlig helg



Kram

2009-06-12 @ 16:52:22
Postat av: katja

Hej,hade ditt lösen kvar på mail sen innan.MEN GUUUDARS hur ont har inte detta gjort eller!!!halleluja.lord have mercy.Men jädrans va snyggt det kan ordnas till,för löst skinn e ju löst skinn.jag blev snittad med kalle och det är fortf inte okidoki trots all träning.kram Ullis,du e tapper.

2009-06-12 @ 17:51:36
Postat av: Mia & Kungen

Åh va bra det blev! Tycker att du är jätte modig som gjort detta och som dessutom delar med dig i bilder till oss som vill se. Kul att det blev ett så bra resultat när du kämpat så! Jag skulle oxå behöva pumpa upp mina tuttar efter amningen och dina ser super fina ut! GRATTIS

Kram från mig & kungen

2009-06-14 @ 13:49:25
URL: http://mastmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0