Måndag!

Japp nu va det slut för Peter med jobb, fasen också. Men man får väl tänka att det är semester nu och att han får lösa det till Augusti. NU är vi alltså två arbetslösa.
Funderara hela tiden kring vad jag skal göra i Aug...snälla lite råd nån???

Har min plats på högkolan till lärare med 1,5-2 år kvar men det finns verkligen inga lärar jobb just nu,snarare så drar de in på tjänsterna jätte mkt just nu.

Hade funderingar på att avsluta min usk utbildn,skulle haft en termin kvar men nu visar det sig (efter att jag varit hos en studievägledare idag) att mina betyg är för gamla,att de ändrat utbildningen så mycket att man inte kan tillgodose de betyg jag redan har,att jag måste läsa i 1,5 år till. Fördelen inom vården är väl att det alltid finns jobb.
Eller ska jag gå på mina erfarenheter (9 år i vården,fast anställning inom vården och bra referenser) och söka jobb??? SNÄLLA LITE RÅD OCH TIPS!!!


Förövrigt så bjöd Måndagen på ett besök i Götebog på MM sport. Inhandlade omega3 kappslar,vitaminer och Kreatin. Innan vi for iväg så gick vi en långpromenad på Sjöbo.
När vi ändå va i Göteborg så passade vi på att äta lunch i Slottskogen...mysigt värre. Nova klappade getterna lite också innan vi for hem igen och jag stack iväg till gymet på Body combat.







Kram

Kommentarer
Postat av: Michelle

JOBBA !!!!



Vi kan ju leta jobb ihop :-))

Postat av: Ida

PLugga!

2009-06-23 @ 23:41:47
URL: http://idakettil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0