Torsdag!

Det är vekligen jätte kul att få hallen omtapetserad men fy satan vilket "meck" det är när man har en liten på 15 månader som springer överallt och äter på precis allt.
Målaren kom i vilket fall vid 9.00 tiden.
Jag och Nova åkte till öppnaförskolan. Det är verkligen tur att det stället finns. När ingen annan kan eller hinner ses en sån dag som man bara måste hemifrån. Det bästa av allt,hon fullkomligt älskar stället. Så i tre timmar va det lek och bus.
När vi kom hem igen så var målaren fortfarande kvar och svärmor kom. Jag skulle åka och träna lite styrka på gymmet med världens bästa "PT: Anna Grundström."
Det va sov dax för lill hönan så svärmor fick "uppehålla" målaren medan jag tränade.

När jag kom hem så möttes jag av en superfin hall och ett barn som fortfarande sov...
Jag satte alltså igång direkt med att skruva tillbaka allt på sin "rätta"platts,Nova vaknade men svärmor som är fantastisk tog henne medab jag damsög och torkade av golven...vipps va kl 16.00 och pappan i huset kom hem.

Fondväggen och lite av resten av hallen...


På kvällen va jag och hälsade på lilla mamma som börjat att repa sig efter sin operation.
Puss lilla mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0