Torsdag!

Morgonen började med ett hårt ben och axel pass på gymmet som avslutades med 20 min på Cross trainen. Gott som tusan.
Va och handlade inför helgen,barnen kommer ju idag så då vill och behöver vi lite mer mat i kylskåpet.
Dagen gick gick ganska sakta i väntan på mina "stora" älsklingar.
För första gången på jag vet inte när så satte jag mig ner i soffan mitt på dagen när Nova sov och läste en bok. Ja ni såg rätt,JAG LÄSER EN BOK UTAN TVÅNG!!! Faktiskt riktigt skönt och avkopplande.

Vid 14.00 dök barnen upp. Hemmet blev på bara några minuter omgjort till skönheys salong och jag var kunden. Julia målade mina naglar på fingrarna och fixade håret på mig medan Anton målade tå naglarna och sminkade mig...

Hela behandlingen avslutades med en helkropps masage...goa ungar. "Vad jag älskar er!"

Japp,så fint blev det...






Efter behandlingarna så blev det lite mellanmål i form av banan innan jag,Julia och Nova åkte till Knalleland och handlade lite födelsedags presenter till kusinen Emilia som skall ha kalas i morgon.

Mina små "ap" ungar


Det blev ytterligare ett besök på gymmet nu ikväll men dock bara kondition på Crosstrainen.

Nu väntar sängen.
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Cecilia Åhman

Oj, oj vad vackert!! ;)

2009-02-27 @ 13:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0