Torsdag!

På morgonen satte vi Nova i vagnen sen begav jag och mina barn oss till Öppnaförskolan.
Jösses vilket gnäll innan vi va framme,det va ju såååå jobbigt att gå. Väl framme så hade vi en super mysig stund med sång och lek.
Väl hemma igen så ringer "kusin" Emilia och vill leka med Julia så JUlia åker till Emilia,Jag och Anton till gymmet och Nova blev hemma med pappa. Barnen gilar att få följa med till gymmet så i det fallet har jag väl tur.

Julia ringer senare på em/kväll och vill sova över hos Emilia för att på Fredagen sedan åka till Ulricehamn och åka slalom,det fick hon.

Jag tog en promenad på kvällen medan Anton satt hemma och "klurade" på vad det skulle bli för kvällsmat. Han fick bestämma iom att Julia va hos Emilia. DEt blev inte helt oväntat: Tacos. Vi hade en mysig kväll i soffan med kramar och kel. Mina barn älskar att bara att ligga och kramas,det är sååå mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0