Tisdag!

Vaknade i lagom tid för att hinna med en liten promenad som avslutades på Kristinebergs öppna förskola.
Hade med mig en Protein drink och åt frallor till frukost där,kunde inte bli mer perfekt.
Promenerade hem runt lunch.
Baby fortfarande är hemma så jag passade på att åka och träna lite styrka på gymmet, blev även 20 min crosstraining. Helt klart nöjd.
Eftermiddagen tillbringade jag hos lilla mamma på sjukhuset. Hon blir utskriven på Fredag så det ska bli skönt/roligt. Känns bättre att hälsa på och hjälpa henne i hemma miljö.

Vid 18.30 va jag återigen tillbaka på gymmet men nu för ett Body step pass,denna veckan med Tomas.
Anna som brukar hålla i detta passet är bortrest så Tomas skulle hålla i det denna Tisdag. Jag måste erkänna att jag va lite skeptisk till detta till en början, förutfattade meningar tror jag att det kallas.... Passet blev KANON bra,riktigt kul.

Baby stod färdig med chili con carnen när jag kom hem så det var bara att slå sig ner. Gott.

I morgon kommer mina "stora" barn,jag blir komplett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0