Tisdag!

Vaknade ganska "sent" idag. Skulle möta Anna och Ellen på öppna förskolan på morgonen så det blev inta någon jätte lång morgonpromenad denna morgon. Gick iaf till öppna förskolan. Nova älskar verkligen detta stället och inte tala om hur mycket hon ÄLSKAR sångstunden.
Det är så roligt att se hur hon för varje vecka utvecklas mer och mer. Det fullkomligt lyser om henne.

Väl hemma igen runt lunch tid så kom Svärmor och passade lillskruttan medan jag gymmade lite,rygg och biceps.

När Baby kom hem så hade vi bara en allmänt mysig eftermiddag innan jag åkte till gymmet igen och körde lite Body step. Hur kul som hellst. Va helt slut när jag äntligen satte mig i soffan på kvällen...

Nu är det snart dax för min älskade man att göra sitt slutprov till rörläggare. Nästa vecka skall han tillbringa 4 dagar i Jönköping för att testas. Hoppas för allt i världen att han klarar det så att han snart kan få ett jobb igen. Denna veckan har han tillbringat på Lernia för att bli bättre på att sevettsa och där med förbättra sina chanser till ett godkänt provresultat.

"Älskar dig Baby! Håller tummarna för att du skall klara detta!"

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0