Tisdag!

Morgonen började med en långprommenad runt stallet,damsvedjan och slutligen Kristineberg och öppnaföskolan.
Blev frukost i form av nybakade frallor och protein drink när vi kom fram, de är så enormt goda dessa frallor och så lätta att göra. Ska lägga ut receptet här när jag har det ramme och kommer ihåg det.
Det blev sång,lek och bus i ett par timmar innan vi gick hem igen och svärmor kom.
Jag åkte till gymmet och svärmor passade vår lilla skatt.
Idag fick jag mitt nya träningsprogram,jag är så glad.

"Tack Anna och Mattias för all hjälp,ni är så underbart snälla som hjälper mig så med träningen. Massa kramar till er båda.!"

Upplägget nu blev ett tre splits program som föll mig i smaken jäte mycket.
Dag 1: Bröst,Triseps och Mage
Dag 2: Rygg,Biceps och mage
Dag 3: Ben,axlar och mage

Förmodligen så blir det väl en fjärde dag men då kör jag efter mitt en splits program,detta käns så j*vla roligt. Blev så otroligt taggad nu.

På kvällen skulle jag gå och köra ett konditionspass i fórm av Body step,kommer dit 18.40 och tror att passet börjar 19.00,shiiii fick jag!! Passet hade börjat 18.30. Så för min dra del blev det bara att åka hem igen. Va så ARG. Egentligen hade jag kunnat gått in och kört på bandet eller något men när man är inställd på en sak så tvär vänder jag istället.

Det blev till att åka hem och sätta sig i soffan istället och äta massa Chili con carne...gott och starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0