Söndag!

Det blev en långpromenad även denna morgonen,skönt och uppiggande effteråt. Har laddat ner lite "ny" musik till mp3n. Undra hur många i 30 års åldern det är som går och lyssnar på The Pinks? Ni minns väl de små pojkarna som drömmer om att få vara Stålmannen???

Dagen gick i ett rasande tempo. Åkte ner till gymmet och körde lite styrketäning innan det va dax att åka till Gislaved för att lämna barnen till sin far.Det är alltid lika jobbigt att lämna dem. Även att jag vet att de har det jätte bra tillsammans med honom så åker jag alltid därifrån med tårarna rinnandes ner för kinderna. Det gör så ont.

"Julia och Anton! Mamma älskar er så otroligt mycket,puss mina små trollungar!"

Direkt därifrån åkte jag vidare till Hulta för Söndagens andra promenad med Jenny och Anna. Alltid roligare och lättare att gå ihop med någon. Särkilt när det är trevligt sällskap....

När jag kom hem runt 20.00 så hade Baby lagat mat och gjort det lite mysigt här hemma. Så gott att bara få sätta sig utan att man lyft ett finger.

"Tack Äskling!
Du vet väl om att du är det bästa som finns,älskar dig så otroligt mycket. Trodde aldrig att jag skulle möta kärleken igen...men det gjorde jag. Jag är så tacksam för ditt tlamod med mig. Du och barnen är det som gör mig hel!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0