Onsdag!

Idag kom barnen, gud vad skönt med lite liv och rörelse.
Innan barnen kom så hann jag med en morgon promenad,det var skönt och uppfriskande. Lagom till att jag landade på parkeringen här utanför så kom de. Gud vad jag har längtat.

Vi packade ganska direkt in oss i bilen hela familjen och for iväg till Dalsjöfors badhus. Det va länge sedan vi va och badade nu. Nova va till en början lite avaktande men efter ett litet tag så blev hon tuffare. Hon såg Julia och Anton hoppa ifrån kanten,då skulle hon också göra det.
Helt klart en supermysig förmiddag.







Eftermiddagen gick till matlagning,disk och allmänt "plock".
Vid 17.00 åkte jag och de "stora" barnen till gymmet. jag körde step/styka. Passet gick hyffsat bra men kände att jag var ganska trött i kroppen....
För lite mat? 
För mkt stress?
Ingen vila?
Kombination kanske?

Kommentarer
Postat av: Ida o Wilma

Ah :) Daljöfors badhu.Det är mina hemtrakter där.Där lärde jag mig simma som lite.

Det var nog 4 år sen ist jag bada där nu. Ska nog dra med Wilma dit.Ett tips har hört att sandareds badet ska vara bra när man har små barn.Men inte vart där själv.

Hade bra kramar

2009-02-12 @ 11:37:31
URL: http://idakettil.blogspot.com
Postat av: SAndy

Mysigt bada =) vad Nova ser stor ut!!! :)

2009-02-12 @ 14:38:44
URL: http://dandy84.blogspot.com
Postat av: Hanna Engman

Gu va mysiga bilder!!! :-)

Kramis!

2009-02-15 @ 11:03:38
URL: http://fruengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0