Ny dag och nya "tag"...

God morgon!
Tisdagen blev en betydligt bättre dag, som tur va.
Jag och Nova gick en ganska kort morgon promenad denna morgonen. Gick förbi Ica Maxi och handlade lite.
Tog bilen till öppma förskolan idag för att kunna hämta lilla mamma effter som har sin bil på lagning.
Öppna förskolan va lika mysigt som vanligt. Nova kan rörelserna till nästan alla sånger nu,det lyser om henne när musik stunden börjar.
Mamma skulle passa lillskruttan medan jag skulle gymma lite så vi åkte och hämtade henne direkt efter öppnis.

Anna och Ellen va och tränade samtidigt,det går så mycket lättare när man har någon som puschar på en när man styrketränar. Anna är grymm på det.
"Tack kära vän för all hjälp och pepping,du är bäst,puss på dig!!!"

Väl hemma igen så blev det storstädning och tvätt, inte helt lätt med en liten donna som gärna vill "bo" i skurhinken. När jag tömde hinken så va det inte bara vatten och skumm. Julias leksakstelefon,en napp,en boll,en penna mm.
Jag va verkligen helt slut när jag va färdig.
Precis när jag hällt ut skurvattnet så ringer telefonen...målarn. Han kommer och river tapeter,spacklar och slipar.Jätte kul att det händer. Men om detta samtal kunde kommit bara någon timma innan. NU MÅSTE JAG GÖRA OM ALLT IGEN!!!

På kvällen va jag och körde Body step på gymmet,kul att köra något annat ibland.

Pappa kom på besök när jag precis kom hem och ville ha håret klippt. Egentligen ville jag bara säga NEJ men kan inte det till lilla pappa. Så vid 21.30 stod jag med saxen i högsta hugg.

Första gången som jag satte mig ner denna dag var 23.00,då att jag inte utan låg i sängen...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0