Mys!

Ja helgen har varit så mysig. Fint väder men kallt. Alla barnen i min närvaro. Egentligen så har vi inte gjort något speciellt utan bara njutit av varandras sällsakap.
I Lördags förmiddag så va vi hos fotografen hela familjen. Det blev en hel del bra bilder,nu gäller det bara att välja ut de som man vill ha...Man vill ju ha alla.

Dagen gick. Julia va hos sin "kusin" Emilia en stund. Jag passade då på att ha liten "egen tid" med Anton. Vi lämnade Baby och Nova hemma och åkte till stan.
Vi åkte skridskor på torget,drack varm choklad med grädde. Mötte även Anna och Marie som va på shopping. Gick en stund med dem. Sen blev det såklart LÖRDAGS GODIS innan vi återvände hemmåt.
Jag gick även en långpromenad innan jag for och hämtade min stora skrutta.
Kvällen blev lugn och mysig framför tvn.

Om Anton hade åkt skridskor så måste det ju vara rättvist. Efter min morgonpromenad på Söndagen så åkte vi hela familjen ner till stan för lite skridsko åkning och åter igen varm choklad med grädde.
Vi mötte även upp lilla mamma/mormor och lilla Pappa/morfar i stan. Morfar har fyllt år så vi passade på att fira med middag på Mc donalds.
Innan barnen fick åka med Morfar till sin pappa så han vi med eftermiddagsfika och lite presenter till morfar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0