Måndag & pulkåkning!

Morgonen började i vanlig ordning med en långpromenad med Nova i vagnen,innan frukost.
Det blev snabt hem för återhämtning i form av gröt och protein drink,disk och mellis till lill hönan innan det var dax för dagens gym pass.
Det gick hyffsat bra idag,börjar att våga lägga på lite tyngre vikter nu så det är kul. Handlade lite på vägen hem sen var det dax för mat för oss igen.
Började tvätta vid 15.00 sen satte jag Nova i bilen och for iväg till Kransmossen.

Äntligen blev det av att vi sågs. Marie som jobbar som lärare har sportlov denna veckan och det känns verkligen som evighetar sedan vi sågs mitt på dagen en vanlig vardag,med henne och Noel. Anna och Ellen va också med.
Vi åkte pulka och drack varm choklad. Jätte mysigt men en ganska kort stund. Pricken över iet var att Malin och lilla Wille kom också. Det lilla knytet så söt han va. Tiden går så otroligt fort,jag fattar inte vart den tagit vägen. Ibland vill jag bara stopa den för ett tag.

Mammorna med "Bad hair day"


Mor och dotter ska åka pulka


Noel va tuff och åkte själv...


Medan flickorna stod nerdanför med öppna armar och tog emot prinsen...


Noel och Nova tar en liten power vila...


Söta Ellen,dock lite trött.


Och ÄNTLIGEN så fick vi träffa lilla wille för första gången,så fin han va!


Kram kram

Kommentarer
Postat av: marie

jag tror jag bröt handen under vår trippelfärd. Det är inte att rekommendera att ha handen UNDER pulkan när tre tungviktare som vi sitter i den ;)

2009-02-09 @ 20:42:11
Postat av: Malin

Undrar om inte Wilhelm har snor i näsan, det skulle hans far veta, att han visar det för hela bloggvärlden...

Väldigt gott med varm oboy!

2009-02-10 @ 12:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0