Måndag!

Ja då va helgen över igen..
Svärmor kom på morgonen för att passa Nova när jag tränade,bröst och triceps.Efter passet så tog jag,Anna och lilla Ellen en promenad runt Knalleland och Getängen. Gott som bara den.
Väl hemma väntade en trött liten Nova,hon somnade bara jag la ner henne i sängen.
Passade på att städa,byta lakan i allas sängar och börja tvätta...så tråkigt men ack så slönt när det är gjort.

När Nova vaknade så tog vi en promenad som slutade på Ica Maxi.
Väl hemma igen så insåg jag att dagen redan gått och det va dax för vår lilla skatt att sova för natten... Vart tog denna dagen vägen kan man undra?

Kommentarer
Postat av: Jenco ♥

Ja i bland så springer dagarna förbi - ibland vill de aldrig ta slut!!!

2009-02-24 @ 20:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0