Lördag!

I Lördaags under dagen hände inte så mycket för egen del. Jag va bara så trött.
Baby va gullig och tog med sig Nova en stund så att jag bara fick va lite för mig själv och vila. Jag va nog trevligare att ha att göra med när jag fick göra det.
Men när de kom hem så kände sig Baby lite dålig och hängig så nu va det min tur.
Jag satte Nova i vagnen och vi gick en långpromenad på 1,5 timma. Det va skönt och precis vad jag behövde.

Denna kvällens aktiviteter blev helt "fel".
Vi va bjudna på 30 års kalas hos gemensamma vänner. Vi hade inte lyckats att få tag på någon barnvakt så vi bestämde oss för att Baby skulle gå iom att det va mannen i det hushållet som fyllde år. Jag skulle ta med mig Nova till Anna för melodifestivalskväll.
När jag och Nova kom hem ifrån promenaden så ligger min lilla älskling under en filt och bara skakar och har feber.
Nu blev det ju alltså så att INGEN av oss då gick på Kevins 30 års fest. Alltt blev så tokigt planerat.



"Kevin!
Stort Grattis till dig på din stora dag och hoppas att du fick en underbart rolig 30 års fest.
Massa pussar och kramar till dig!!!"

Vid 18.00 lämnade jag hemmet. Jag åkte som sagt till Anna för melodifestivals kväll. Vi bev 5 tjejer. Det stod Tacos på menyn. Även massor med chips och godis.
Det var länge sedan som jag hade så roligt,länge sedan jag skrattade så mycket. Alla tjejerna är ganska olika men fungerar väldigt bra tillsammans och med allas olika erfarenheter och upplevelser så blev kvällen verkligen hur kul som hellst.

"Tack Anna för återigen en helt fantastiskt rolig kväll!"


För er som inte va med ser det nog väldigt konstigt ut...men KUL va det!!!


Fick även inbjudan till Fest!


Temat är 70 tal. En fest som firar det mesta... Jenny har fyllt 30 år,Jenny & Jörgen har gift sig,de har flyttat och görgen har tagit examen till konstapel. "

"Grattis till er båda!
Ser verkligen fram emot dennna fest!
Kram och tack för inbjudan!"

Nu till problemet:

NÅGON SOM VET VART JAG KAN KÖPA,HYRA ELLER LÅNA  70 TALS KLÄDER???
DET ÄR PRIS PÅ BÄSTA KLÄDER OCH JAG MÅSTE NATURLIGTVIS VINNA:-)
SÅ SNÄLLA HJÄLP MIG!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida och Wilma <3

Ucha inte roligt vara sjuka. Vi låg hela söndagen allihopa här blir in i veckan oxå :( Hade bra krya på er!kram

2009-02-09 @ 09:36:12
URL: http://idakettil.blogspot.com
Postat av: Jenny

Du kan ju alltid snika dig in på någons Traderakonto nu när du själv är spärrad s... Ser fram emot din utklädsel vill jag lova. Åter igen vill jag POÄNGTERA att du har fått en inbjudan skickad till dig, bad syrran kolla antalet. Kram kram

2009-02-10 @ 19:44:13
Postat av: Annapanna

Ja, det var verkligen en HELT normal,vanlig schlagerkväll bara...Sjukt roligt!!

2009-02-11 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0