Lördag och Söndag!

Ja helgerna försvinner så fort. Man hinner inte blinka fören de är över.
I Lördags blev det en långpromenad på morgonen alldeles alena runt Kransmossen. Det är verkligen rofyllt att gå i skogen tidigt på morgonen.
När jag kom hem så begav sig Baby ut på en liten runda och sen va det dax att nana för lillskruttan.
När vår lilla höna sov så passade jag på att åka ner på gymmet en sväng... Baby spelade ju tv-spel och skruttan sov. Körde rygg och triceps.

När Nova vaknade så packade vi in oss i bilen och åkte till Knalleland en sväng,Lekborgen. Busade och lekte i någon tima innan vi åkte och handlade mat för kvällen. Revbenspjäll stod det på menyn med ostar i alla dess slag,bröd och kex.
Innan vi satte oss ner och njöt av alla godsaker så gick jag och fru Linden en långpromenad på Trandared.

Söndagsmorgonen var seg och mysig. Inte fören runt Lunch när Nova sov så gick jag en långpromenad. Skönt att vara hemma lite tillsammans någon morgon.
På eftermiddagen bjöd vi ner lilla Svärmor,svägerskorna Eva och Jessica samt Emilia på våfflor. Mumma vad gott det va!
Kvällspromenaden på Söndagar har blivit till en rutin nu så jag åkte till Jenny och vi gjorde samma runda som förra Söndagen,dock utan Anna Panna.

Kvällen tillbringade jag med min Baby i soffan framför tvn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0