Fredag!

Nu är dom äntligen hos mig mina små knattar,fyllda med energi och liv. Lägenheten vi bor i började leva på nytt så fort barnen steg innanför dörren i Torsdags.
I Fredags morse blev det en långpromenad med svärmor som barnvakt. Faster Lena kom lagom tills att jag kommit hem och vi,Julia och Anton åkte och tvättade svärmors bil som lite tack för hjälpen. Hon är snäll den lilla tanten som ställer upp och hjälper till så mycket som hon gör.
Lena stannade kvar och Barbro åkte hem. Nova sov,Lena och Julia spelade spel och Anton följde med morsan till gymmet.
Anna och Marie va också på gymmet så idag va det lättare att köra. Ibland behöver man lite "pepping".

Eftermiddagen gick sedan till att leka och busa.

Jag och Anna fick ett stolle ryck och fick för oss att springa upp ocjh ner för en super duper brant backe innan vi satte oss i tv soffan. Sagt och gjort. Anton va med och sprang lite han också. SATAN VAD JOBBIGT DET VA!!!! Innan start så tänkte jag att det inte skule vara så farligt jobbigt,10 ggr klarar vi lätt. Visst!!!! Det va super jobbigt och lätt va det defenitivt inte. Det va skönt att sätta sig i tv soffan denna kvällen kan jag lova. God mat och en stor skål med godis. Känns som att jag gjort mig förtjänt av det va?

Mys i soffan på kvällen!


Anton kollar bolibomba ifrån Novas lilla fotölj


Kommentarer
Postat av: Ida och Wilma <3

Dom är så fina dina barn :) Hade bra Kramar

2009-02-02 @ 10:12:50
URL: http://idakettil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0