En mysig Fredag!

Äntligen helg.
Baby va ledig idag så jag passade på att ha date med Anna på gymmet på morgonen.
Fick en dunder dryck av Matias. Kände mig så trött. Den va inte bara god(smakade röda hallonbåtar) utan 500ml inehöll 9 koppar kaffe. Jösses vad bra det gick att träna efter detta.
Idag va det dax för ben och axlar. Blev bjudeb på en liten goer drink av fröken Grundström så att jag skulle orka med en lång promenad hem igen. Det blev samanlagt en hel förmiddag till gym, promenader och lite dryck där i mellan.





Ellen med 18 koppar kaffe...


På eftermiddagen va det Babys tur att få va lite för sig själv. När Nova sovit middag så satte jag henne i vagnen och vi promenerade till Fam Karlsson/Ström på Hestra. Vi tillbringade hela em där. En mysig em med lite pulkåkning och mys inne. Promenerade hem vid 17.30.
Baby fixade plankstek och vi åt en massa godis. Pappa ploppade upp som gubben ur lådan runt kvällskvisten också så han tillbringade kvällen med oss ch Lets Dance. Mysigt.



Något är spännande på tvn...




Mys med Noel(även kallad Carl-Jan)


Kommentarer
Postat av: marie

Carl-Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Det är mitt barn vi pratar om här.

2009-02-22 @ 12:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0