En hektisk dag idag också...

Ja jag har inte sutit ner många minuter idag heller men jag gillar oftast sådana dagar.
Morgonen började med att målaren kom och jag visade honom vilka plugghål som skulle vara kvar och försökta att göra honom hemmastadd. Baby har varit hemma idag,inget jobb. Men han ska jobba i morgon.

Tog mig en morgonpromenad ensam,man får passa på när pappan i huset är hemma. Jag avslutade promenaden på Ica maxi för att köpa semla till lilla målaren.
Han spacklade och rev tapeter medan vi hade fullt upp med att håll Nova ur vägen. Hallen är ju värst att tapetsera när man har barn. Ett ställe som man måste passera för att ta sig någon annan stans i lägenheten.

Dagen gick. Har fixat och donat mest hela tiden. Ringt samtal om allt möjligt. Sånt man inte får tid till när man är ensam hemma med barn. Försäkringsärenden,dagis platts till Nova osv.

Vid 17.00 åkte jag till gymmet för att köra veckans höjd punkt, step/styrka. Passet brukar vara super jobbigt men idag slog det alla rekord. Jag kommer inte att kunna röra mig i morgon men det är det värt.

Mamma har opererats idag. Hon har stelopererat sin ena fot,bla togs en bit av höftbenet och sattes i foten. Operationen har gått bra så nu ligger hon på avdelning. I morgon blir det såklart ett besök dit.

"Tänker på dig lilla mamma!
Älskar dig så mycket. Massa pussar och kramar till dig!"


Kommentarer
Postat av: Ida och Wilma

Hoppas det blir bra efter oprationen :) Hade bra kramar.

2009-02-05 @ 09:40:01
URL: http://idakettil.blogspot.com
Postat av: Jenco ♥

Semla, det är gott!

Trevlig helg!

2009-02-06 @ 21:41:20
URL: http://jencobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0