Äntligen Fredag!

Morgonen började med ett pass på gymmet,åter igen med min "PT". Körde ingen kondition alls denna förmiddag utan la all vikt på styrkan,vilket va svårt för jag hade sån träningsvärk.
Efter passet så åkte jag hem ch packade in Nova i bilen och vi åkte till Mamma/Mormor för att besöka henne på lassarettet. Nova åkte rullstol med Mormor. Lilla mamma va mycket piggare än igår så man märker att hon är på bättringsvägen,skönt.

Efter besöket hos mamma så åkte vi vidare på Trandared och Kransmossen för en promenad med Anna och Ellen. Sablar vad tungt det gick att gå. Vi konsaterade arr det måste vara för snön,absolut INTE dålig kondition.

När vi kom hem senare på eftermiddagen så va Baby redan hemma. Mysigt att han kommer hem lite tidigare ibland,särskillt en Fredag.
Baby åkte och handlade inför kvällen. Jag hade bjudit ner hans mor på lite middag på kvällen. Känns som att jag hela tiden bara tar av hennes hjälp och aldrig ger tillbaka. Jag vet att hon älskar att "umgås" med sitt lilla barnbarn men ibland så vill man bara visa sin tacksamhet. "Tack lilla Svärmor för all hjälp med vår lilla skatt!"
Det blev plankstek,godis och Lets dance.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0