Vintern är här!

Gådagen va en sån där perfekt dag. Började dagen på gymmet. Det blev 25 min löpning och 35 minuters rask promenad på löpbandet. Skönt och svettigt. Dagen tillbringade vi ute i snön. Jag hatar verkligen kyla egentligen men när man har barnen omkring sig så glömmer man bort att det är hur kallt som helst. Det blev pulka och snö änglar.







På eftermiddagen  blev det ett axel och triceps pass på gymmet. Axlarna är jag ganska nöjd med men när man får bildbevis på hur kassa mina triceps är så känns det ganska hopplöst. Men det är väl bara att köra på tyngre och hårdare. Kvällen blev mysig. Tacos på menyn och Sandra höll oss sällskap hela kvällen och natten.









Nu skall jag slänga min dator i väggen för fy fan vad den låter...

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Hello! Roligt med lite träningsbilder... Har också varit ute i snön idag men inte med barn utan med ett gäng hundar. De tycker också att snö är toppenkul. Nu är det tvättstuga och städning som gäller för mig men tyvärr har jag fastnat vid datorn... som alltid :-) KRAM

2009-12-19 @ 15:09:43
URL: http://milleding.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0