Vilken jävla morgon!

Kommer ut i morse och skall köra till gymmet innan jag skulle vidare till skolan. Vad händer? Jo, bilen startar inte. Eller den startar en stund,tvär dör utanför våran port. Jag drar handbromsen men lägger inte i växel. Går upp för att säga till Peter som vid den här tiden ligger och sover ganska djupt. Går ner till bilen igen som vid den här tidpunkten hade glidit in ett träd och halva kofångaren ligger på marken. Bilen startar och Peter kommer precis ut. Man kan säga att han inte va jätte glad. Jag tycker synd om mig själv för det va en olyckshändelse medan Peter inte tycker att jag borde ha körkort. Till saken hör att bara för några veckor sedan får Peter ett raseri utbrott och kastar en prtotein chaker på bilens framruta som då spricker från sida till sida. Det va i hans mening inte dumt gjort för han va arg. JAG TYCKER SYND OM MIG SJÄLV!!!
På gymmet gick det sedan inget vidare. 40 minuter på gångbandet och gråten i halsen för en biljävels skull och min egen klumpighet. Innan jul och allt.
Va i skolan en timma för att avsluta terminen. Skönt att det är över nu iaf.

Puss

Kommentarer
Postat av: Maggan o Svava

Näää usch, stackare!!!! men som tur är var det bara materiella ting, tur att ingen levande blev skadad!!!! =)



GOD JUL på dig och kul att du är tillbaka =)!

2009-12-17 @ 10:58:31
URL: http://miniborgen.blogg.se/
Postat av: Suss

Usch gumman, det lät INTE roligt...Inte med tanke på jul å allt. Hoppas att det ordnar sig...Kram kram förresten hur gör du när du länkar till fb?

2009-12-17 @ 11:32:34
URL: http://sussbloggar.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj oj...! Usch så trist morgon. Hoppas allt känns bättre nu. Kul att du har en blogg. Vi ses imorgon! Kram

2009-12-17 @ 13:23:24
URL: http://milleding.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0