Taggad till tusen!

Jag är så sjukt taggad på gymmet. Vill bli stor och stark. Har en jävla vilja just nu. Mitt mål är att någon gång få ställa mig på en scen och tävla i Body fitness. Jag är så sjukt imponerad på dessa människor som klarat att göra det.Folk som aldrig styrketränat förstår inte vad det krävs för att tävla med sin kropp. Det är inte bara att köra stenhårt på gymet 6 dagar i veckan utan så otroligt mycket mer.
Just nu går jag på en prov diet (om man kan kalla det så?)Tänkte komma ner en aning i fett % och se mina eventuella kvaliter men främst vad jag måste jobba mer på. Vikten i morse med den kvinnliga sjukdomen mens låg på 65,3. Tror alltså att jag nästa vecka kommer att hamna på runt 63 kg. Det är ett av delmålen iaf:)

Förra veckans dagsform på 66 kg




Dagen började som ni vet i kaos men ju längre dagen gick desto bättre blev den. Barnen är här och träningen har gått hyffsat bra. Har nu ikväll fått mig ännu lite mer inspiration till träningen via Linda M.http://milleding.blogspot.com/ Det finns så få tjejer i min omgivning i Borås som är super intresserade av träning så det käns kanon att ha fått kontakt med en tjej som verkligen har intresset och viljan.

Nu ska jag lägga mig i soffan med min "lilla" man och kolla "Änglar och demoner".

Puss

Kommentarer
Postat av: Suss

Roligt å följa din väg gumman och se dina resultat...Du är jättefin =) Ha en toppen helg kram kram

2009-12-19 @ 12:49:18
URL: http://sussbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0