Torsdag!

Vaknade relativt  tidigt även denna morgon och solen lös.
Körde upp till mamma/mormor. Hon passade Nova medan jag gick en promenad och innan jag körde henne till VC för provtagning. Hon har ju fortfarande gips och kan inte köra bil.

När vi va färdiga åkte jag och Nova för att tvätta bilen. Väl inne i den sabla maskintvätten och Nova är livrädd så stannar fanskapet helt utan förvarning och långt INNAN den var klar.
Jag får lite smått panik. Jag kan ju inte lämna Nova i bilen och springa ut iom att hon redan är livrädd. Till slut fick jag ringa Eniro för att säga: "Hej! Jag sitter i en biltvätt på en Statoil ngn stans i Borås,kan du hjälpa mig?" Ja jösses! Till slut får jag tag på rätt nummer och kan ringa in till butiken, ganska ilsk vid det här laget.
Menut kom vi och vi fick naturligtvis pengarna tillbaka.

Vi körde vidare till Maxi för att handla hem en ganska stor ranson med mat innan vi for hem.

När NOva sovit sin middag var vi ute på lekplatsen hela eftermiddagen.
På kvällen va jag och körde ett Body combat pass på gymmet. Så j'vla skönt att köra slut på sig själv helt och hållet.

Kram

Kommentarer
Postat av: cecilia åhman

Oj, oj.... Vilken skön historia det där med biltvätten. Kunde inte låta bli att skratta för jag såg framför mig scenen ur "vi hade i alla fall tur med vädret". Hi, hi...

Hoppas lillskruttan kom över chocken!!

Kram Cecilia

2009-04-06 @ 11:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0